02 júla 2008

Ukončovanie pôsobenia v SHAPE

Dnes som sa rozhodol, že vybavím dve zo záležitostí, ktoré považujem za potrebné vykonať pri odchode zo SHAPE = odhlásenie pripojenia na Internet a prevzatie zdravotnej karty v belgickej nemocnici.

Čo sa týka zdravotnej dokumentácie pre mňa a pre mojho syna z nemocnice Ambroise Pare v Mons, nejakým zázračným štýlom im bude trvať až dva týždne nájsť, vytlačiť a oboznámiť o tom SHAPE Liaison, ktorá mi nakoniec zavolá. Len dúfam, že to do konca júla stihne! Z Opel vo Waterloo mi už dva roky volaju, že majú pre mňa návod na použitie v rodnom jazyku a ešte sa nedovolali! A to som nezmenil telefónne číslo!!! :-)

Čo sa týka internetu, môj káblový poskytovateľ bol kúpený iným a tým pádom sa pre mňa zmenilo miesto, kde treba nahlásiť ukončenie zmluvy, Help Desk linka, spôsob, ako si skontrolovať presurfované dáta, DNS servre a aj spôsob fakturácie (neviem, či je to šťastie alebo smola, ale ešte som nedostal faktúry za mesiace máj, jún a júl 2008). Jediné, čo sa z čias starého poskytovateľa Ideatel zachovalo aj pri novom VOO, je tá ich skvelá ignorancia zákazníka.

Ostatným odchádzajúcim zákazníkom firiem VOO a Ambroise Pare Hospital prajem pevné nervy.

Doplnok
zo dňa 8. júla 2008:

Ktosi z nemocnice nám dnes dopoludnia volal, že všetko už je prichystané!

Žiadne komentáre: