18 apríla 2008

Gratulácia Kovox-ovi !

Gratulujem Kovox-ovi k jeho výkonu. Akému?

Asi bude lepšie, keď začnem pekne od začiatku.

Niekedy v januári som sa rozhodol, že naplním moju obscesívnu chuť niečo nezvyčajné vykonať, a tak som sa prihlásil na polmaratón. A odvtedy to začalo. Trošku som potrénoval a minulú sobotu som sa toho polmaratónu zúčastnil. Tu chcem poďakovať hlavne mojej rodine, ktorá to so mnou vydržala ... najmä vtedy, keď som sa túlal kade-tade a prišiel vždy zmáčaný od potu. Rovnako musím spomenúť aj Kovox-a, ktorý moju altruisticku myšlienku podporil tým, že sa polmaratónu zúčastnil tiež. Takto to vyzeralo na štarte:




Po takmer dvojhodinovom trápení sme polmaratón dokončili. No a teraz to prichádza! Dnes som bol skontrolovať výsledky v Main Gym-e. A hľa! Z viac ako 320 účastníkov sa Kovox umiestnil s časom 1:47:42 na krásnom 55. mieste!!!

Ešte raz gratulácia!
Len pre tých, ktorých to zaujíma, ja som podľa oficiálnych výsledkov na tom bol o jednu sekundu a jedno miesto horšie.

3 komentáre:

kovox povedal(a)...

Chcel by som poďakovať ZH za prizvanie k behu, lebo sám by som sa na takú vec asi nedokopal. Zároveň však musím podotknúť, že hnacím koňom nášho dvojčlenného pelotónu bol práve ZH, za ktorým som len tak tak stačil. Nakoniec by som chcel vyjadriť protest k práci časomeračov, lebo ZH dosiahol rovnaký čas ako ja, ale ja som asi krajší, tak som ho predbehol.

zedha povedal(a)...

Nie je dôležité sa nechať pozvať, ale aj prísť a odbehnúť. Aj tak vďaka. A kedy ideme na ten full maratón?

Anonymný povedal(a)...

joj chlopci, naozaj vam gratulujem! a to z celeho srdca..
ja som si len tak namatkovo skusil polovicu z toho, co ste skusili vy a mozem zodpovedne povedat, zo to, co ste citili po pretekoch v rozkroku je ina sranda.. este som to nestudoval, ale asi tie trencle co pouzivam k behu nebudu to prave orechove, vzhladom k tej nepleche co mi spravili na vnutornych stehnach :)

v kazdom pripade GRATULUJEM!!! obom..
SPORTOM K TRVALEJ INVALIDITE!!! :))