14 októbra 2007

Slovenská omša - október

Ako zvyčajne, raz za mesiac, SKM v Bruseli odslúži svätu omšu v SHAPE, a to dňa 21.10.2007 od 17:00. Viac info na tradičnej webstránke SKM Brusel. Možnosť spovede 30 minút pred začiatkom omše si iste nájde svojich priaznivcov.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Neviem, kto je / co je ZEDHA, ale paci sa mi jeho istota, ze moznost spovede si iste najde svojich priaznivcov :) Mozno raz alebo ked to naozaj bude treba... alebo zeby ZEDHA chcel niekoho poslat na spoved??? :) Dakujem vam za tento blog, rad sa nan vratim a prajem vam vsetkym pekne dni v SHAPE. Co sa tyka slovenskych omsi, viete, kde najdete blizsie info. Lubomir Fabcin, spravca Slovenskej katolickej misie

zedha povedal(a)...

Ďakujem za povzbudzujúce slová.

Možno pre niekoho nie sú moje slová na blogu presným vyjadrením toho, čo sa, raz za mesiac, snažíte poskytnúť našej minikomunite. Keďže však máme aj nie nábožensky založených čitateľov (aspoň dúfam!!), preto sa snažím používať akýsi nadhľad nad vecou a nad liturgickým jazykom. Nie je mojim záujmom nejakým spôsobom znevažovať Vašu činnosť či náboženské presvedčenie všetkých verných čitateľov, veď koniec-koncov medzi nich sa zaraďuje aj moja manželka, nepravidelná návštevníčka Vašo-našich omší. Neuveríte, vlastne sa aj môžte presvedčiť, že doteraz nebola zazanamenaná žiadna námietka Voči mojim slovám, takže to považujem za akýsi tichý súhlas. A zadosťučinenie. Vážim si každý prejavený názor, a preto si môžete byť istí, že v prípade konkrétnych námietok sa podľa nich zariadim.

Ešte raz ďakujem.