02 februára 2007

Zmena systému

Nebojte sa, nejdem tu robiť štátny prevrat!!! Týka sa to squashu.

Naši bratia spoza mláky by povedali takto..: I am so excited!!

Ja tiež, pretože som si uvedomil, že prvý neročník SLSKS sa chýli ku koncu a treba porozmýšlať ako ďalej. A keďže nemám čo iného na robote medzi polnocou a druhou v noci, tak som sa hlboko zamyslel a vymyslel nasledovné:

1. Zmena v názve. Zmenil som názov liga na klub. To nám umožní vytvoriť nový model súťaže, čož je zároveň bod 2.



2. Už nie systém Každý s každým či každý len s niekym. Systém squashu sa bude hrať formou rebríčka. Tu bude mať každý možnosť hrať zápasy so seberovnými formou výziev. Zo začiatku, kým sa to rozbehne, tak to bude trochu namáhavejšie pre tých menej výkonných, ale to sa utrasie už počas prvých troch zápasov. Výhodou tiež bude to, že sa rebríček môže hrať neobmedzene dlho a nekladie žiadne dodatočné nároky na prepracovávanie rozpisu zápasov - kto bude chcieť hrať, sa prihlási a kto bude chcieť skončiť, sa odhlási, jednoduché, však? Bližšie info nájdete na tejto stránke, čo je zmena číslo 3.

3. Už žiadne registrovanie cez formuláre kade-tade povešané po internete, žiadne zápisy zo zapasov po papierikoch či zvláštne tabuľky s chybami. Všetko bude online, k registrácii stačí emailova adresa a občas znalosť angličtiny, keďže pravidlá squashoveho rebríčka ako aj ďalšie informácie som sa pokúsil pretransformovať do slovenčiny, ale systém ako taký beží v angličtine a emailove správy systém generuje taktiež v angličtine.

4. Zmeny v hraní sú nasledovné: Zápasy budú bez rozhodcov a nie na dva víťazné sety ale na tri víťazné sety.

5. Na záver tá zmena najväčšia: hoci som ponechal v názve komunitu slovenskú, v NAŠOM slovenskom klube dovolíme vplyvom globalizácie a pod natlakom pragocentristickej propagandy aj hosťovanie českých bratov a sestier! Podmienka je snáď iba jediná: Slovenčinu si nedáme! (určitým slovám z tohto odseku nerozumiem ani ja, takže sa netrápte... ;-) )

Zatiaľ všetko. Akékoľvek otázky rád zodpoviem, neváhajte ma kontaktovať.

Žiadne komentáre: