29 marca 2007

Akcia "Sobota s U2 a Pink Floyd"

Pozor, akcia!

Kde: Pavillion - búda pri futbalovom ihrisku,

Kedy: Sobota, 7. apríla 2007 od 10:00 dovtedy, kým všetko nezjeme a nevypijeme., najneskôr do nedele 06:00,

Kto: My a naši spolubývajúci.

Čo:
- hudba a video - najmä U2 a Pink Floyd,
- od obeda sa začína variť guláš,
- v popoludňajších hodinách trošku futbalu,
- premietanie kresleného filmu Madagascar,
- popri guláši bude Veľkonočný turnaj v stolnej hre Človeče, nehnevaj sa!, ktorý bude poslednou previerkou síl pred tohtoročným vrcholom sezóny, a to TURNAJOM SLOVENSKEJ KOMUNITY V ČLOVEČE... (Mimochodom, ten plánujem na koniec apríla, začiatok mája.)
- A keďže bude Veľká Noc, tak by sme si mohli premietnuť aj film Umučenie Krista.


Poznámky manažéra:
1. Kto má vážny záujem o účasť na akcii, pošlite mi email na emailovaBODKAschrankaZAVINAČgmailBODKAcom, aby sme mali predstavu o množstve gulášu a nádobíčka. Zároveň uveďte, či máte v rodine potencionálnych záujemcov o účasť v turnaji, aby som mohol prichystať rozlosovanie. Neublíži mi, ak mi navrhnete, kto z Vás mi v príprave celej akcie bude chcieť pomôcť.
2. Pripravte si malý obnos peňazí na uhradenie nákladov na zakúpenie mäsa a ostatných doplnkov gulášových.. Vyúčtovanie na mieste akcie.
3. V prípade záujmu prineste iné DVD rozprávky či filmy s veľkonočnou tématikou. Zmena programu je povolená.
4. Sladkosti, slanosti, alko a nealko si prineste podľa svojej chuti, kapacitných možností svojich žalúdkov či finančnej náročnosti.

Ešte poznámočka na záver, musím zistiť, ako je to so stoličkami a stolmi, ale uvítal by som, keby sme si každý radšej zabezpečili svoje, istota je guľomet!

Akékoľvek otázky milerád zodpoviem.

2 komentáre:

Anonymný povedal(a)...

Mam dotaz. Bude sa tam dat aj grilovat?

zedha povedal(a)...

Gril beriem ten náš, takže, Anonyme, bude...