09 januára 2007

Pozor - zmeny

Dôležité upozornenie:

Zaregistrujte, prosím, dôležitú zmenu, ktorá sa udiala v posledných hodinách. Zmena sa týka squashovej ligy. Včera som bol požiadaný, aby som zaregistroval ďalšiu hráčku do súťaže žien! Tým sa zmenil rozpis zápasov ako pre mužov, tak i pre ženy.

Nový, aktualizovaný zoznam zápasov si môžete stiahnuť do svojich počítačov odtiaľto alebo odtiaľto.

Aby som mohol všetko dianie dôkladne zaznamenať, od nominovaných rozhodcov budem potrebovať, aby mi doručili informácie o každom zápase. Kvôli tomu som si dovolil pripraviť Vzor zápisu zo zápasu, ktorý si môžete stiahnuť odtiaľto alebo odtiaľto. Kvôli prehľadnosti preferujem tento spôsob. Ak však sa Vám formulár nepáči a máte iný spôsob, ako mi informácie o zápase doručíte, fantázii medze nekladiem.

No a na záver opäť odporúčam, aby ste si aspoň zbežne prečítali Skrátené pravidlá squashu pre SLSKS a Propozície SLSKS. Oboznámenie sa s nimi napomôže vyhnúť sa sporom či nejasnostiam.

Pravidlá nájdete tu alebo tu a propozície tu a tu.

Žiadne komentáre: